luni, 4 decembrie 2006

Valente ale tensiunilor in invatare

Ati incercat vreodata ca la inceputul unui seminar sa invitati studentii la cateva reflectii spontane cu privire la ceea ce au invatat in ultima intalnire? M-am pregatit cu un reportofon si patru scaune asezate in cerc, in mijlocul salii. Si i-am ascultat. Si am observat ca cele mai profunde reflectii asupra activitatilor din seminarul trecut...
  • ... se concentreaza in jurul unor momente tensionate;
  • ... evoca intrebarile controversate si divergentele de opinii;
  • ... rememoreaza stari emotionale (pozitive sau negative) asociate activitatilor de invatare;
  • ... analizeaza reactiile facilitatorului si ale colegilor;
  • ... marturisesc schimbari de perspectiva si re-evaluari personale ale propriilor reprezentari despre subiect, despre colegi sau despre facilitator.

Cel putin interesant, as spune! Hmm..data viitoare ... mai multe intrebari, mai multe subiecte controversate, mai multe emotii!

Niciun comentariu: